segunda-feira, 8 de fevereiro de 2010

Wooden Heart

And that's my world. Everytime I run around the time, and there's so many clocks killing myself but I don't care. I have to go.

And everything is too much strange that could be, but my travels have songs in their background. Yeah, exactly as it sounds. I am walking and listenin' to Rush, to Pink Floyd or to Chico Buarque, Tom Jobim. I am happy to have an active brain, but sad to be a crazy man. It's a fucking poor rime.
Sometimes I just hear some kind of a melody composed by nobody, some chords that can talk about sadness and pain. Unfortunatelly, but sometimes, perfect.

The way that it hurts inside me can easily translate what I feel, but I can't recognize who really understand me. Oh, Gosh, where am I? Who am I?

This fucking crazy moment only could be made by counsciousless and horror philosofies. And to much Black Label.

I deserve this.

Um comentário:

N. Ferreira disse...

Querido Lenhador, acho engraçado como temos momentos semelhantes em horas próximas. Também ando achando intraduzível pr linguagem humanaa, social, o jeito como venho me sentindo.
Às vezes encontro compreensão em músicas tristes, como você. às vezes em chocolates.
Mas o que mais me conforta é abrir um blog amigo e encontrar, nele, a prova de que não estou sozinha com meus sentimentos e pensamentos estranhos.
Por isso, no dia de hoje, OBRIGADA :)